Ho..o - den 125.

23:27 Edit This 0 Comments »
Ve Francii ve středu děti nemají školu a tak je jich po ulicích plno. I Sárinčina oblíbená kámoška Lunakaia posedávala na lavičce, než se jí Sári chopila a odvedla na houpačku. Lunakaia je úžasná. Sárince nerozumí ani bl a nechá se naverbovat do jejích her a s úsměvem ji následuje. Dnes byla pyšná, protože v tenise vyhrála medaili, kterou měla na krku a pravidelně ji pohmatem kontrolovala.
Na co hračky, když máme boty. Sárinka je osazuje, Theo ožužlává. Tento model mu obzvláštně chutná.
Takové vlasy jsem si vždycky přála...a vesmír mi je dal. Sice né na mé hlavě, ale na té, kteou vidím častěji a raději, než tu svou. Díkec!
Theo se dnes poprvé aktivně účastnil honění bublin. Byl z nich hodně rozrušenej - utíkaly mu a když už se některá soucitná bublina nechala chytit, hnedle praskla. Nemají řádné vychování.
A teď zpátky k nadpisu. Sárinka jedno ho.í.ko vytvořila na zahradě u stromu. Kam s ním jsem zvažovala snad minutu. Hodit ho do kytek mi připadalo neslušné. Pečlivě jsem ho tedy uložila do pytlíčku od sušenek a věřila jsem, že mám ruce umatlané jen od mýdlové vody z bublifuku. Pak jsme si hráli...na trávě, na písku. Najednou vidím, že Theo v ruce drží pískové žezlo. Co žezlo, kočičinec. Pěkně měkej, v písku jako ve strouhance obalenej. Přiřítila jsem se k němu, vyrvala mu modelínu z ruky a mrskla s ní do záhonu s bujným porostem. Čuchla jsem si ke svojí ruce a pak k Theový ...bleee. Pískem jsem naše ruce začala drhnout. Sári se přidala a pomáhala. Po dalším testu očichání jsem usoudila, že se "myjeme" pískem kočkou zkropeným. Panika. Smrdí to totiž fakt ukrutně a Theo si začal mnout očička. Jen to ne! Takže nasadit nosítko tak, abych se ho rukama nedotýkala. Držet Theovy ruce a zároveň sklidit hračky z pískoviště opět tak abych je co nejméně kontaminovala. Sebrat pytlíček se Sárinčiným pokladem (který jsem mohla klidně předtím hodit do těch kytek - alespoň by tam ten kočičinec nesmrděl sám). Odemknout byt za stejných podmínek a pak se konečně umýt a přičichnout si vůně marseillského mýdla.

0 komentářů: