Zážitky v lánech - den 129.

0:57 Edit This 0 Comments »
Polibek mezi lány a zvířaty. Theo je znaven, protože mně totálně vykříčel, když jsem se vzdálila od oslů, které chtěl pozorovat a rozprávět s nimi. On prostě umí dát najevo svůj názor.
Pozorujeme pávy, husy, slepice a pak námi další neidentifikovaná domáci zvířata.
Trošku country romantiky...Ukážu ti cestu rááájem. Theo mi dnes ukázal, jaké jsou mučící praktiky. Běhěm 4 hodin spánku mně tak 11x probudil. Ze snů jsme měla pomotanej maglajs, a z noci víteco. Asi stoličky? A mohlo by jich růst třeba 8 najednou, abychom to naše celonošní utrpení dobře zúročili.
Naše slečna s roztrženou košíli. Vidět to tu není, ale na zádech má 20ti cm průduch. "Sári, kde jsi si to roztrhla?"
"Na stromě. Támhletom," a ukazuje na horizont před námi. Právě vystoupila z auta a vylézt na strom neměla kdy. Nehledě na to, že na něj ještě lézt neumí.
"To jsi se asi o něco zahákla. Víš o co?" "O háček."
Krmení mlsných koz. Tahle na zídce je usurpátorka první třídy, která vyžrala všechny jetelíčky, i když jsem se je snažila hodit přímo před tu druhou chudinku.
"Tatínku, proč máš tak rovné zuby?"
"Abych tě mohl lépe kousnout." ...i červená Karkulka prodělala nečekanou modernizaci. Tatínek má tak rovné zuby proto, protože má rovnátka. Tak, teď už víte vše a můžete jít spát. Dobrou a nezapomeňte se pravidelně budit. To je teď v módě a nikdy nevíte, kdy se tato schopnost může hodit.

0 komentářů: