Elfové jsou všude - den 131.

23:28 Edit This 0 Comments »
Na hřišti: "Ta holčička je elfka?"
"Proč?"
"Protože má takové špičaté uši. Já myslím, že to je elfka."
A já myslím, že ta holčička měla jen trošku odstátá ouška. Ale co já vím? Třeba byla opravdu elfka v přestrojení a kytkovaných šatičkách.
 Letos asi vytvořím šňůru fotek na téma "Přitažlivost pump a její vliv na mojí dceru."
Theonek hledí do zářivé budoucnosti se sluncem na čele...
"Já jsem račice a ty...ty jsi beranice" Já jsem vodnářka, ale beranice na mně občas taky padne. Daniel si oddechl, prý hlavně, že nejsem ušanka.
"Sári, chceš Školní slavnost, nebo Maminčiny narozeniny?" Řeč je o dílech našeho nového člena DVD rodinky - prasátku Pepině. "Nejdřív chci Školní slavnost a pak Maminčiny narozeniny." ...tak to vypadá, když někdo nechce rozumět slovíčku NEBO.

0 komentářů: