S holínkou v kaluži - den 109.

23:44 Edit This 0 Comments »
Chtěla jsem vám tu nejprve udělat manuál průběhem a dusáním v kalužích, ale nemám nasbíraného dost kvalitního materiálu a i mé zkušenosti jsou omezené pouze na růžové gumáky na jednom mláděcím exempláři...tak snad jen jedna fotka na navnazení. Až budete mít také kaluž na došlap, koukejte ji pěkně efektivně využít tak, jako se to dělá u nás. Škoda každé kaluže, která cakne mimo! Kaluže všech chodníků, spojte se....nebo raději ne.
Dopo jsem zmokli, odpo jsem byli popršeni.
A tak jsme zakotvili v Pamplemouse, kde děti bez skrupulí obydleli obyvákový koutek. Theo v dětské stoličce neposeděl, protože trénoval kvadricepsy hlubokýma dřepama. Sárinka v ní naopak poseděla, když jí přece dostal Theo. Ze stejného důvodu mu pokaždé před odchodem testuje autosedačku, jestli je v pořádku. Vytéká z ní jen o půl metru...
"Sári, proč nemá Theo dudlík," ptám se před odchodem ven na jeho dopolední spaní
"Já jsem mu ho vyndala."
"A proč?"
"Protože papal páreček," a ukazuje mi svojí ruku s tofu uzeninkou, kterou mu před momentem ucpala pusinku. A on kousal ochotně a rád.

A ještě jedna moudrost světa: "Moji rodiče jsou VY!"..ano Sári, je to tak a jsme na to pyšní.

0 komentářů: