Intelektuálové - den 98.

15:40 Edit This 0 Comments »
Dopoledne se nám (ehm, spíše líné mě) nechtělo do vichru a tak jsme si dělali zábavu doma.
Po spinkání, si pro mně Sárinka potichoučku přišla do ložnice, aby nevzbudila Thea a mohly jsme si v holčičí intim chvilce číst. Když se začalo ozývat kňučení právě probuzeného mláděte, Sári prohlásila prosebným tónem. "To je nějaké cizí dítě" - ne ne, nebylo cizí, bylo úplně naše.
Vichr fučel stále a tak jsme se nasměřovali do knihovny. Tentokrát se k intelektuálským kratochvílím přidal i Theo. Sice nečetl, ale zdatně u knih dřepoval a prohrabával je.
Chvilka lásky, pomíchaná s touhou brášku nepatrně a malininko zlikvidovat. Další fotka vykresluje, jak větší tělíčko zalehává to menší..ale tu sem už raději dávat nebudu. Je drsná :-D
Rozprava u oběda:
Já k Danielovi: "A po obědě deš do tunelu viď?"
Sárinka: "Táto? Co do tunelu?"
Já: "No, tatínek jde do tunelu - jako chodí krtek."
Sárinka nešťastně: "Ale vždýť ty pžece nejsi krtek! Ten je v pohádce."
Naštěstí tatínek krtek není a i přes to nám občas v tunelu sbírá radiaci.
Theo měl také plodný den a znakoval kojení jak o život. Když tento znak na mně významně ukazoval a já pochopila, nadšeně se smál. Přicucnul se a v průběhu pití pořád znakoval a tu a tam se pustil, aby s jiskřičkama v očích a slastným úsměvem zopakoval znak a ujistil se, že mu rozumím. Radost z možnosti komunikovat jinak než řevem je na obou stranách.

0 komentářů: