Bubliden - den 123.

23:27 Edit This 0 Comments »
Venku - poprve v novém úvazu jménem dvojitý hammock. Komu to nic neříká, není nosnice a tak tuto informaci může zaslat na skládku zbytečností. Komu to něco říká, je nosnice a zajisté mně pochválí. Theo mě pochválil neočekávaným podvečerním vytuhnutím na zádech a to je nějaké vyznamenání!
Další šátková ukázka pro zasvěcence.
Bublifuk původně zakoupený na narozeninovou párty měl dnes konečně zsvojí premiéru. Jmenuje se "Tisích bublin" a opravdu bublí mohutně.
Měla jsem představu, jak udělám milion bublin a vyfotim v nich Sárinku. Dvě proměnné mi tento záměr rozprášily. Vítr a sama modelka. Bublin jsem nadělala tolik, že by moucha neproletěla, ale než jsem přhmítla pro foťák, rozletěly se a Sári mi za nima utekla, popřípadě začala na trávě usazené kousky zašlapávat a bylo po kráse....neva.
Nejlépe se čůrá, když kolem vás krouží lokomotiva, tlačící bagr, vagón a šerifské auto. Vzácné foto, protože na ostatních je vždy nějaký kus vykolejen, či chybí nezanedbatelné množství kolejí. Nemohla jsem Thea udržet...
Pozornému oku jistě neunikne výklenek s novým kusem nábytku.
Vzpomněla jsem si, jak onehdá začalo jemňoulince krápat a jak jsem Sárince vysvětlovala, že když se bude soustředit, tak to na holých nožičkách a ručičkách ucítí. Čichla si ke všem končetinám a necítila nic :o)

0 komentářů: