Den B - den 105.

14:36 Edit This 0 Comments »
Den B jako budoucnost. Daniel měl pracovní pohovor, který ukáže, kam se naše kroky za pár měsíců vydají - jestli si tu ještě pár let budeme pošlapávat po zeni francouzské, nebo se přesuneme na rodnou hroudu (nás, dospěláků - stále mi nedochází, že rodiště dětí je Švýcarsko...).Na odpověď si musíme několik týdnů počkat...
Na obrázku vidíte organizátorku Sárinku, která si vzala o 4 roky starší holčičku s tajemným jménem Lunakaia pod svá křídla a dobrou půlhodinku jí organizovala život. Ona se nechala a na rtech měla stále přilepený úsměv.
Hrátky ve vajíčku Ikea. Co se tam dělo nevím, protože mi byl zamítnut vizuelní dozor a opona sjížděla při každém mém pokusu o záchranářskou činnost. Když se mi podařilo Thea konečně uloupit, dost se mu ulevilo...
Spánek a la odhrnutá závěj.
A takhle jsme si zadováděli na zahradě ač bylo v plánu rozjímání nad animacemi v knihovně. Což o to, my sjme se tam vypravili. My jsme tam i došli, ale mladý pan se při pohopsávání u fochu s knížkama s vlčí tématikou tak rozparádíl a četl nahlas, že nás vyhostili. Hm hm...trošku se mi chtělo smát a trošku mě to mrzelo...
Francouzské okénko: Sári se sehla ke šnečkovi a pozdravila ho: "Bonjour papillon" - v překladu to znamená "dobrý den motýlku." Rozšířila jsem jí slovní zásobu i o onoho šneka a tak se opravila: "Dobrý den pane escargot."

0 komentářů: