Restrukturalizace - den 121.

0:09 Edit This 0 Comments »
Dárková smršť a vůbec i běh života zapříčinili, že Sárinčin pokojíček nutně potřeboval rozšíření uložných prostor a tak jsme se vydali do švédského snu na nákup interiérů. Děti se nesly na zádech a Sárinka si vymohla chvilkové propuštění, aby mohla vyzkoušet Ikeácká lákadla. Vesmíre, až budeme mít ten domeček, tak tuhle houpajdu tam klidně berem jó? Tak si to prosím zapiš ne seznam Splněných snů s přání pro naši rodinku. Děkuji.
 Thea nakupování moc nebralo a tak mi zpoza zad ukazoval známé gesto a žádal mě požužlati. Při další vlně nespokojenosti zabral kornoutek na zmrzlinu. Zrovna jsem platila oběd a Theo se jal na mých zádech hopsat jak žokej a vejskat jako korela. Paní prodavačka byla soucitná (zřejmě podobné exempláře měla či má doma také) a dovolila mi převést jeho pozornost na oplatku bez zkasírování.
Jako na to, že se mladý pán nechává přemlouvat na každé sousto, tak kornoutek sbaštil celý. Škoda, že jsem jich nenabrala celej pytel. Měla bych do konce měsíce vystaráno s obědama.
Doma jsem se dali hned do motnování. Všichni...což naši produktivitu značně oslabilo. Sári průběžně kolonizovala a osidlovala smontované kusy a Theo se vrhal na šroubovák a další kovové věci pro mimino nevhodné. Přidržoval se vrklajících se dřevěných desek, šermoval s lištami a i jinak přidával ruku k dílu.
Zde právě větrá své nové plavky s velrybkama, kterými z neznámého důvodu Sárince zakrýval hlavu a dost ji jimi obtěžoval v její přechodném domečku. Co bude, až si je oblékne na sebe!? ...to chci vidět.
 Pokojíček je hotov a já jsem nadšená, přenadšená. Věci mají své místo a i zvířátka vyfasovala jeden šuplíček. Ze všech stran z nich vytékají, ale to neva. Kdo chce, tak se vejde...nebojak se to říká.
Vrátil se nám tatínke z Holandska - jupíííí...a přivezl dárky. Sári si je ještě nepřevzala, ale mně už se jeden růžový hřeje na krku.
Anketní otázka. Co to je ESA? Bez googlování prosím...já to nevěděla a manžel byl překvapen, protože měl dodnes za to, že to znají přece všichni. (a hlavně ti, kteří tam jezdí na služebky...)

0 komentářů: