Nácvik - den 113.

23:48 Edit This 0 Comments »
Narozeninová party se blíží a Sárinka už žije přípravami. Dnes jsme otestovali barvičky na obličej. Sehnala jsem jen takové trošku nešikovné a v kombinaci s mojima mateřstvím ztrouchnivělýma prstama to nebyla žádná sláva. Navíc Sárinka trvala na obličeji krávy. Nevím proč. Nějak jsme se s tím neuměla popasovat a tak jsem začala kočičku (Ať žije kreativita!) a pak to dokončila vílím designem, který byl na žádost ještě přemotýlován.
Nakonec jsme měli vylepšené obličeje krom Thea všichni. Erni take víla, tatínek lev a já tygr. Musela jsem pak mluvit jako tygr a dělat mezi slovy Uáááá. Přiznám se, že mě to i bavilo. Jen se nám o to uáááání o něco protáhla pohádka. Sárinka měla občas problém udržet si vílí identitu a přidávala se také ke kočkovitým šelmám. Jsem zvědavá, jakou hru nahodí na party. Dám pak vědět!

0 komentářů: