Smečka - den 253.

0:52 Edit This 0 Comments »
Daniel řekl u snídaně Theovi pytlíku. Sárinka se ho zastala. "Theo není pytlík, protože není zavírací a otvírací," což je naprosto pádnej argument. Theo navíc není ani igelitovej a ani nešustí. Spíš hučí, dalo by se říct.
Po ránu jsem s ním měla docela pěkný dialog. Na 15 měsíců jsem si toho pověděli až až. Bylo to přibližně takto:
Theo: "Máma"
Já: "Copak?"
Theo: "Niccc."
A bylo po rozhovoru.
Dnes se nám na zahradě seskupilo dětí dokonce šest. Moji dva průzkumníci, Erik a Ilonina parta. Byla to legrace. Děti se válely po zemi, po sobě a do toho se nám zamotal ještě Superman, ale to je na delší vyprávění. Sárinka je ze smečky nadšená...tohle nám tu celé ty 3 roky chybělo a když jsme si je našli, tak je konec. Lepší někdy, než nikdy, já vím.
Páteční obligátní nákupv Satoriz, který mě jako vždy překvapil svítící cifrou na displeji kasy. Pravda, nakoupili jsme potraviny kvalitní. Např. jednu litrovou lahev panenského olivového oleje, který Sári šacovala na "čůrání od koníka." Navedla ji na to etiketa s rurální idylou. Škoda, že jsem se nezeptala, na co si myslí, že bychom koňskou močůvku používali.
Po cestě z obchodu domů nás Sári drtila, že má žízeň a vědomí, že v kufru máme její oblíbenou citronádu jí celkem vytáčelo. Měla jsem výchovný proslov...co je třeba a Sárinka mě nenechala domluvit, protože nám potřebovala sdělit, že "no a teď je třeba, abych měla na jazýčku něco mokrýho." Dočkala se.
Při koupání Sárinka udělala vokální koláž z našich dvou populárních povzdechů - Krindy Pindy a Ježiši Kriste. Vyšlo z toho "Kristy Pindy" a pak nám ještě vysvětlila, že tím volá KristuPindu. Nepřišel...ani mě to nemrzelo. Na závěr dne udělala Theovi na zádech pěnou "kosmoniku" (zřejmě moderní verze zastaralé kosmetiky) a den byl naplněn. Díky za něj!

0 komentářů: