Nebe neblinkalo - den 251.

21:57 Edit This 0 Comments »
Byl krásný den. I přesto, že Sári pronášela nevlídné prognózy. "Nemůžeme ven, protože nebe se chce vyblinkat. Kapáním se vyblinkává." Nic z toho se díky Bohu nekonalo. Blink z nebe na klobouku nepatří mezi moje oblíbené prožitky.
Zašli jsme na další ovocný salát do Pamplmusu. Když mi ho paní majitelka podávala do ruky, děti se na mně přilepily a já jsem si připadala jak kosice v hnízdě. Dvě otevřené tlamičky, tam menší skandující "ham ham" a já měla jen jednu žížalu - lžičku.
Odpo jsem měli sraz u nás na zahradě s Iloninou rodinkou. Je nám s nima primově. Sári byla obdarována gumičkou ve tvaru klobouku (která se Rebece nelíbí, jak vysvětlovala důvod kdaru) a vzápětí ji zase ztratila...Stromy se radovaly z hojnosti dětských prdelek na svých mohutných pažích a Tiziana nás vyznamenala touhou u nás spát.
Šli jsme naše kamarády kousek vyprovodit a přitom obdivovali první vlaštovku Vánočního šílenství. Kruhový objezd se nám zahalil do žárovek a tak nám z něj teď "náhodou" žehná...no schválně, koho tam vidíte.

0 komentářů: