Hornice s čelovkou - den 260.

22:47 Edit This 0 Comments »
Celý den pršelo. Andílci zapli kohoutek, jak doma říkáme, a ne a ne ho vypnout. Snad se nebe dnes vypršelo a zítra dopo bude hezky. Máme totiž naplánovanou výpravu za pokladem!
My jsme se dnes mezi kapkami dopravili jen do Šenajetky. A dobře tomu tak. Popovídala jsem si s nedávnou přistěhovalkou Z Pakistánu - chudák, řeší náboženské předsudky, hnusí se jí používání toaleťáku místo omytí vodou, jak je zvyklá, a má problém sehnat halal jídlo. Ještě do výčtu přidala, že nepije a nekouří. Když jsem jí uklidnila, ža ani my nejíme vepřové, nekupujeme sušenky s prasečí želatinou a nepijeme alkohol a ani nekouříme, byla docela ráda....asi, že v tom není sama. Jak ji chápu. Pak mi pověděla, že mám beautiful děti (to vim, ale jsem rada, že to vědí i jiní) a přihodila, že jsem beautiful i já. To se mi často nestává. Asi si s ní budu povídat i příště :)
Pak jsem si povídala s čerstvou přistěhovalkou z Ugandy a ta mi taky pochválila beautiful kids a byla v šoku, když si Theo řekl na kaka. Odhalila jsem jí, že si jen poseděl na nočníku a nic, jak to teď s oblibou dělá, ale i tak na mně zírala. I s tou příště ráda prohodim pár slov. Obě jsou na začátku cesty, která se zdá být docela osamnělá...já už jsem po ní velkej pětiletej kusanec poklopýtala a teď se pomalu chystám na změnu trati. Chvílema se mi ani nechce...
Sárinka si zvyšuje laťku. Dnes se věnovala malířskému umění pouze ve světle čelovky. Původně si svítila červenou. Zjistila, že tak barvy opravdu nerozliší a s mírnou nevolí si nechala zdroj světla přepnout na bílou.
Ježíšek dostal první dopis. Raději jsem mu na kraj dopsala popis, aby měl jasno. Sárinka si přeje koloběžku, ale podle nákresu by mohla dostat i odlehčený tank či pásák...
Skřítkové si prý přejí svítící tyčku....ale tuším, že se na ně Ježíšek víteco...
Naši milenci mazlící...
Zjištění dne: "Tatínku, já jsem měla beďárka, jako ty jsi měl na hlavě beďárka. Měla jsem jen jedno-beďárku." Pravda to není, beďárka neměla, ale to jí nikdo nevymluví.

0 komentářů: