Klóbrcy - den 262.

21:52 Edit This 0 Comments »
Je to nějaké zvláštní znamení, že už podruhé, co jsem tu měla odpoledne takový pidiseminář a tím pádem jsem i počítala s drobným přivýdělkem byla na trhu ONA. Ta, u které utrácím nedrobná eura za klobouky. Odešla jsem s prázdnou? Toť otázka.....s jasnou odpovědí.
Sári si pojezdila na Pukalíně a když měla dlouhou chvíli, udělala si pohodu pod pultem.
A tady ještě pár včerejších obrázků z mého foťáku, které Daniel nestihl. Banda poklado-lovkyň nese lup.
Po obědě mě vyzvedla Zuzka, nabraly jsme ještě Ilonu a jeli k Péťe do Gexu na povídání. Bylo nás šest a bylo to fajn...jo a vydělala jsem si přesne na - no...tamto přece.
Když jsme přijížděly domů, před domem kroužila Sári na Pukalíně a na hlavě měla čelovku. Pohled k nezaplacení - leč foťák na věšáku vysící, momentky nedokumentující....

0 komentářů: