Zase osvětýlkovaní - den 294.

1:01 Edit This 0 Comments »
Dnes se chtěl nechat ozdobit zářící girlandou i Džok. Čekám, že zítra na mně bude s touto prosbou házet psí oči i Čičina.
Sári pózuje...kung fu live a neohroženě.
Ven si s dětma netroufáme a tak se oddáváme různým hrám. Na schovku je vele oblíbená. Někdy mi dá fušku Sári nalézt. Theo hledá se mnou, jen se nechává rozptylovat a užívá si prohledáváné místnosti po svém. Polehává po postelícha říká slastné "hají" snaží se rozmontovat orbitrek a vlastně obecně se snaží rozmontovat cokoliv - i to, co se rozmontovat na první pohled nedá. Co kdyby to na druhý pokus vyšlo...
Pravda dne: prosila jsem babičky, ať omezí plastové dárky, ale občas jim to (i mně) ujede. "Maminko, Haňa i Erni mi furt kupujou ty plastový hračky, i když jsi jim to zakázala. Ony tě neposlouchaj. Tak, jako já a Theo."

0 komentářů: