Normálka si žijem - den 303. a 304.

23:56 Edit This 0 Comments »
Přesunuli jsme se k babičce Erni do Bechyně. Sárinka tu prodává zvířátka. Já jsem dnes poptávala hyenu. Prodala mi ji za jednu korunu. Když jsem testovala Sárinčinu kreativitu a vyzvídala, čím ji mám krmit, tak mě šalamounsky převezla. "No papáním pro hyeny."
"A co to je, Sári?"
"To, co hyeny papaj. A taky jí musíš dát pití pro hyeny."
Ode dneška bych mohla být ošetřovatelka hyen. Už vím, jak na ně.
Tady Sári učila Thea, jak se kreslí maminka. Stále mi do břicha přidělává miminko. Má nějak bujnou fantazii, holčička naše. Já vím, že mé velikostí 4 mesíční bříško je pouze vyšpíčkované.
Kauza bydlení se vyvíjí. Jsem v chaosu, nic nevím, ničemu nerozumím, učím se trpělivosti a nic vybraného nemáme. Nevíte o něčem pro nás jak ulitého?

0 komentářů: