Larvy útočí - den 281.

1:00 Edit This 2 Comments »
 
Dopo se se Sárinkou přijel rozloučit její kamarád Erik. Jak to vypadalo, je vidno na videu. Nálet larev v zářivých barvách...
Larvo-bitka se odehrála asi 4,76 minut předtím, než Sárinka zakopla, spadla na ručičku a spustila obrbrek. Reálnej a uvěřitelnej. S ručičkou nás nenechala ani trošku hýbnout. Podložili jsme ji placatou vařečkou, zafixovali 3ma kapesníkama (čistejma) a jeli jsme...no hádejte kam?
Ano, správně, do NE MO CNI CE.
Na "recepci" dostala Sárinka sirup proti bolesti, protože při jakémkoliv letmém dotyku ručky dost vyváděla. A pak taky vyfasovala takovou plastovo kovovou dlahu. Vařečku už mám tedy zase na míchání zeleniny.
Čekali jsme hodinu na příjem. Následně ji nemocniční bratr potřeboval ručičku okouknout. Vyhrnování rukávu nepřipadalo v úvahu a tak jsem dala povolení k rozstříhání 2 dny nového trička. Ruka se zdála normální. Po dalším čekání dorazila paní doktorka, kterou jsme ještě neznali. Sárince s rukou pohýbala, vysloužila si minimálně lví či pardálí řev a poslala nás na rentgen. Sári dost pofňukávala a tak nás vzali přednostně. 3 dávky radiace stačily na dobrý snímek.
Jen co jsme se vrátili do čekací kóje, Sárinka měla zajímavý postřeh. "Ono to lepí," říkala a nadzvedávala nemocnou ručičku v dlaze. Dani mi pošeptal, že tou rukou hejbe. Vybídla jsem ji, ať mi ukáže, jak tou ručičkou bude malovat vodovkama. Zakroutila celou dlaní a i malinko pohla loktem...a já jsem dostala záchvat smíchu. "Maminko, proč se směješ?" "Protože se mi ulevilo..." .. a taky protože nás tahle bolestivě vyskočená kůstka dostala už podruhý. I minule si sama přeskočila do svého ďůlku a rentgenové záření bylo navíc.
Na fotce je Sári s dlahou...to je ta oranžová věc, kterou si drží.
Když šel kolem onen bratr a Sári na něj tou "bolavou" rukou pomalu kynula, jako Lady Di, zastavil se a otevřel v úžasu pusu dokořán.
Další půl hodiny jsme čekaly na vásledky z rentgenu a na potvrzení od paní doktorky, že má Sári ručičku naprosto v pořádku....jó, zázrak. Stál nás 4 hodiny času a cca 300 franků, ale díky za něj.
Věřím, že Sári má nemocniční "třikrát a dost" naplněno a že zítra...ZÍTRA, kdy se stěhuje natrvalo do Čech, začne novou epizodu....

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Těšíme se na Vás, až budete víc poblíž. Dobře ten přesun zvládněte.
LucieK + E + V

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * řekl(a)...

Ahoj Lucko,

diky. Taky se tak nejak..tesime, i kdyz se nam (nebo jen mne?) bude styskat. Sari uz je s babickou v letadle. Nastupovala jako prvni a pry si to uzila. Ja mam ted pred sebou posledni tyden ve Fr a ukol sbalit cely byt...ufff, jen ta predstava me trosku nahani strach.

t***