Krabicový ráj - den 284. - 286.

0:37 Edit This 2 Comments »
No jo, flákám to tu. Večer je krátký, věcí je mnoho. Přes den jsem schopná dělat takové zdržovačky - sloupávat nálepky, sundávat dekorace, třídit...a až když Theo usne, mám prostor na to opravdické balení.
Tady jsme v hobby obchodě, kde jsem měli v úmyslu nakoupit krabice. Že jedna stojí 3,5 eura mi přijde tedy úplně úletné. Obešla jsem místní potraviny, Daniel objel kanceláře kolegů a máme zakrabicovaný celý obyvák. Od dnešního dne máme jednu stěnu v obýváku i vymalovanou. Theo chce dělat "písy písy" - když popisuju krabice. Dostal růžový zvýrazňovač a pomáhal mi na krabice zašifrovat jejich obsah. Fixem do ní dělal průduchy pro lepší okysličování uskladněných věcí a pak.....pak vyzkoušel, jak se píše na bílou tapetu. Samořejmě, že DOBŘE. Trošku jsem mu záviděla. Taky bych si čmárla..ale můj rukopis by se asi poznal...
Poslední dny si tu užíváme. Chodíme ven, do Pamplmusu na ovocný salát a čerstvý džus. Theo by vám mohl vyprávět příhodu. Schválně, jestli pochytíte děj. "Musu kaa, se, bbý." pro nechápavé přidám doslovný překlad. Když jsme byli v PamplMUSU, Theo si hrál s ozdobou, kde byla kočičKA. Poté, co s ní mrskl o zem, SE ulomila a to bylo BLBÝ.
Když už jsme u těch domýšleček, přidám jednu Sárinčinu hádanku, kterou jsem si kdysi zapsala a teď jsem ji našla zaznamenanou na vizitce od zubařky. "Má to špičátko, není to špičátko. Má to ocas, není to ocas. Má to kudrny, hlavu a je to zvíře." Já se přiznám, že jsem nevěděla. A pak jsem pochopila proč. Ono to je zvíře, které zatím není registrované v seznamu známých druhů. Je to "KÓNI." a tuším, že by mohlo být odhaleno s příštích letech při prozkoumávání odlehlých částí Bornea.
Zprávy od Sárinky aktuálně. Má se výborně, prázdniny u babičky si užívá a prý i dobře spí. To mi alespoň říkala.
Nám dnes dorazila na výpomoc babička Haňa, což je skvělá zpráva. A také jsem se loučila s Ilonou a její rodinkou, což je zpráva na prdlačku...budou mi chybět. Fňuk.

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Já jsem si Theovu větu přeložila:
MUSím KAkat. Už jsem SE pokakal, to je BLBÝ.
:-D
LucieK

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * řekl(a)...

Lucko :)))

I tenhle scenar u nas obcas prehravame.

t***