Devastátor - den 295.

23:32 Edit This 0 Comments »
Tenhle malej trpaslík je pěkněj uragán. Dnes shodil na zem dvě misky s cukrovím a jal se po něm s nehranou radostí šlapat. Sári se tomu zase srdečně zasmála, když mi o jeho záškodnických akcích vyprávěla. Já jsem si totiž užívala s Hankou v táborské čajovně. A bylo to božské - úplná psychoočista. Hani dííííík - nejen za odvoz.
Sárinka dnes vyhlásila den oslavy "že už nemlátim Thea" a tak holky na tu počest pekly dort. Pořád kašlíkuje. Tvrdí sice, že jí jen zaskočila slina, ale já vím své. Je to pořád v normě, nicméně zlepšujícíse tendence by nám všem udělala dobře....
V noci na dnešek jsme prvně spali všichni v jedné místnosti. My tři holky na jedné posteli a Theo v cestovní postýlce. Erni vyfasovala Sárinčinu hlavu a já žďuchance do zad nohama...

0 komentářů: