Nový začátek - den 288.

23:21 Edit This 0 Comments »
Takovouto krásu jsme ráno opouštěli. Večer jsem byla načatá a obejmutí Zuzky ráno mě dodělalo...zatím mi to plně nedochází, že jsem opustili jedno "doma" a další zatím nemáme...

 Náš malý cestovatel, který se po letišti promenádoval naprosto přirozeně. Vyhlídl si tam jednoho mladíka a přišel se mu přitulit k ruce.
Z letiště jsme si vzali taxíka a já jsem valila oči, jak se za 5 let zvedly ceny. Když jsem jezdívala v noci na službu na letišti, platívala jsem něco mezi 7 až 8mi stovkama. A dnes na nás vykoukla cifra s jedičkou následovaná 3ma nulama...
Sárinka dnes pekla s babičkou Erni cukroví. Erni potřebovala navážit mouku. Sári na chvíli zmizela a donesla osobní váhu. Když Sárince vysvětlovala, že tahle váha je na lidi a na mouku se používá jiná, odpověděla své klasické "Ale to mi vůbec nevadí."

0 komentářů: