Velkej pláč - den 335.

22:49 Edit This 0 Comments »
Dnes Sári prožila zklamání a pěkně to obrečela. Před spaním jsem jí totiž zbořila její plán, že si vezme za muže Thea. Ona si ho chtěla vzít hlavně z toho důvodu, že mu rozumí a že "nějakýmu cizímu velkýmu chlapovi by nerozumněla" a to z důvodu, že by to byl třeba "Polsek." Domníváme se, že to mělo znamenat Polák. Nevím, proč má utkvělou představu, že bude lovit muže za hranicema, ale vzhledem k tomu, že se narodila ve Švýcarsku, žila ve Francii a národnost má českou, ani bych se nedivila.
Doufám, že časem pochopí, že chlapi rostou z kluků a že z cizího se hravě stane blízký.
Dneska mi ty naši kulihrášci pěkně zavařili. Chtěli po oběde spát spolu a ono jim to nějak neklape. Nebo spíš klape a to dost nahlas, což se se spánkem zásadně vylučuje. Nechala jsem je o samotě a pak jsem slyšela zvláštní zvuky. Když jsem se obavami nakoukla do ložnice, Sárinka byla v postýlce u Thea, v každé ruce držela jednu vyrvanou šprušli od postýlky a Theo měl v ruce také jednu. Trošku velké mikádo...
Theo se při tom svém dvouhodinovém tanci ve snaze neusnout bouchl do hlavičky a dostal bombónek na uklidněnou - rescue pastilky z Bachových esencí. Sári chtěla taky a tak přišla s řešením. Ukázala prstíček s komentářem: "Maminko, mně bolí prstíček. Mám tam moc pidi bebíno a na to nezabere ani foukání." A hádejte, dostala bombónek, či nikoliv?

0 komentářů: