Shrnutí a druhý děda - den 315.-318.

23:13 Edit This 0 Comments »
Už se mi ty dny nějak slévají. Jejich pojítkem je hledací mánie našeho budoucího domova. Dokonce jsem si v neděli na otočku odběhla kvůli prohlídce do Prahy až z Bechyně. Zajímavé bydlení, v krásném místě, ale asi to nebylo ončo...Pak jsem zvládla navštívit naši guru přes architekturu a pak...a pak...jsem se setkala s mým tátou a jeli jsme do Bechyně. Dědu Vaška děti viděly teprve podruhé a nadšení bylo veliké. Až tak, že Sári málem vyskákala do matrace díru - lákala dědu do pokojíčku, že tam má zajímavosti. To spočívalo v tom, že vylezla na postel a zapnula skákací režim, který se nedal po dobrém, ani méně dobrém vypnout.
Theo dědu krmil drobkama a nechtěl od něj z náruče.
Tyhle fotky jsou právě od dědy. Já ted nějak nefotim. Ale zase začnu...jasně, že jo. Jen...víteco. Já teda nevimco, ale vy možná víteco.
Sári ukazuje tetování. Má dvě. Zrovna tak, jako Theo. Ten už díky nim umí říct "tukan" - to když si nechává obdivovat levou ručičku.
Prožitky hodné zaznamenání:
Thovy úniky z postýlky - poprvé vypochodoval z pokoje, ač měl být v postýlce, za pomocí Sárinky. "Já mám sílu. Jsem silná. Takhle jsou ho chytla a vytáhla." Ano, bohužel ho vytáhla za hlavu. No...chlapec se smál, chodil, komunikoval normálně - díky Bohu, přežil sesterskou výpomoc bez úhony. A dnes postýlku zvládl 2x zdolat sám. Asi uznal, že to bude bezpečnější, než hlavo-tah. Dokáže se přes okraj přehoupnout jak Belmondo. Ještě štěstí, že si vybírá stranu, která je přiražená k velké posteli, a tak dopadá do měkkého.
Sárinčina promluva do duše babičky: "Erni, tobě brzy vypadají všecky zuby .....(dramatická pauza ) a narostou ti nové." Věřím, že to střelila od boku a babičce Erni moc přeju, aby to nebyla vize kvality věštkyně Sibily.

0 komentářů: