Nová runda? - den 362. - 367.

23:04 Edit This 0 Comments »
Nějak jsem se na pár dní zamyslelal a utekl mi poslední den 365ky. Rozhodla jsem se ji tedy přidat pár dní zdarma, jako bonus.
Naposledy jsem psala v neděli 13.2. Dnes je 19.2. a já, jko obvykle, nezvykle tyto řádky píšu z Franice. Přímo ze Saint Genis, přímo ze Sárinčina pokojíčku. Jen pár věcí neštymuje. Neslyším tu žádné dětské výkřiky a funění a místo barevné dekorace na zdích na mně kouká chladná a velečistá bílá barva. Ležím na cizím rozkládacím gauči a v kuchyni nenajdu jediný talíř tam, kde byl. Už tu totiž bydlí náš kamarád (a Sárinčin snový snoubenec) Markus. Je to zvláštní...být v "našem" bytě, který je už uplně jiný.
Přiletěla jsem ve středu a děti mají prázdniny u babičky v Bechyni. Zvládají to prímově. Sári Thea utěšuje, když si vzpomene na mámu tím, že mu konejšivým hlasem vysvětluje, že jsou na prázdninách a máma zase přijede. Jen nevím, proč k tomu dodává informaci, že "za rok." ..to snad ani nééé. V pátek necháme přestěhovat nábytek a krabice z Bechyně do Prahy a pak budeme mít víkend na to, abychom z nového působiště udělali DOMOV. Bude to fuška, ale už se těšííííím.
Ve středu jsem tu oslavila narozeniny jednou snad nejkrásnější oslavou v mém životě - u Jany Zelené, která pozvala naše přátele a vytvořila dokonalé pohoštění - tacos v takové hojnosti, kterou si ani nedokážete představit.
Setkala jsem se s lidma, které jsem nestačila před Vánocema kontaktovat, byla jsem na rozlučkové party v Cernu, Dani stihl oběhat všechny potřebnosti odjezdové a zítra vyrážíme do termálních lázní a ve středu hurá domů. Daniel děti uvidí asi po 7mi týdnech a to bude teda čubrnět. Já asi taky..stýská se mi, ale na druhou stranu si moc užívám, že jsem chvíli jen sama za sebe a mohla jsem nechat anténky ostražitosti a mateřské ochrany ve spacím modu.
Dnes jsme se s okolní krajinou rozloučili stylově - jeli jsme se podívat na 150 milionů let staré stopy dinosaurů. Řeknu vám, že to byl vyjímečný pocit čůrat na zem, kde se z hlediska věčnosti docela nedávno procházeli tyranosaurové a diplodocové. Mám pár fotek...tak třeba je někdy zpracuju.

VÝZVA: Chystám avizované zamčení blogu (ovšem, jestli to svedu. Zatím nevím, jak na to, páč jsem se ani nesnažila zjišťovat postup). Kdo chcete přístup, napište mi prosím mail (ten najdete, když prozkoumáte jediný odkaz na stránky, který tu mám) a do předmětu napiště prosím SAMSARA, ať se mi pak snadno dohledáváte. A pokud se neznáme osobně, tak připište i něco o tom, jak jste se k nám dostali a kdo jste. Třeba projdete mojí vnitřní cenzurou :)

0 komentářů: