Já ti ten blog zatrhnu - den 2.

21:31 Edit This 1 Comment »
Vyhrožoval Daniel když zjistil, že se ze mně stala přes noc zuřivá lovkyně senzací. A že největším úlovkem je pro mně zvěčněná rodina - jejímž aktivním a viditelným členem je o víkendu i on. Jak já miluju dny volna, kdy jsme všichni pohromadě...jen se mi zdá, že poměr 2 volné ku 5ti pracovním je jakýsi nevyvážený. Až budu prezidentkou, popřemýšlím o novele!
 
Byli jme nakupovat v BIO prodejně SATORIZ a zvládli jsme tam i poobědvat. Tedy někteří...Sári strávila většinu času se sušenkou pod stolem a tvrdila, že je v bunkru.
Vegetariánské jídlo neslo jméno Šivovo a bylo...hmmm, zvláštní, místy dobré, místy oblačné a místy překvapivé.
 
Jedna sourozenecká momentka - Sári je prý prodavačka listů. Theo je zaujatý zákazník a rád by bez placení získal jeden exemplář. Nacupovat a do pusy nacpat...to by se mu líbilo!
Pro velký úspěch focení na schodech jsem musela dnes modelku zvěčnit znovu. Dnes si vybrala o chlup slušivější outfit. Snad z toho nebude tradice a nezamořím virtuální moře oceánem fotek mladé slečny pod oprýskaným zábradlím.

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

anonymni komentar posila zenu spat, neb je uz pozde...